Alla inlägg den 6 november 2014

Av miranda engman - 6 november 2014 21:35

Hej jag tänkte skriva lite om mig nu i första inlägget.


Jag heter Miranda är 15 fyller 16 om en vecka exakt, jag gillar att lyssna på musik, jag går första året på gymnasie ( ullvi )      ( köping ). Jag går på resturang och livsmedels programmet.


Jag lyssnar helst på the fooo, the vamps eller 5 seconds of summer.

Jag kommer att skriva en privat sak men jag vill inte ha några hat kommentarer SNÄLLA Jag har fått så många hat kommentarer förut så jag mådde dåligt men nu är jag redo igen.


Jag är bisexuell och jag är just nu i ett förhållande med en underbar tjej, hon betyder allt i mitt liv jag tror inte att jag skulle kunna leva utan henne  



Jag kommer att skriva om mat, om skolan, hur det går för mig i solan, om hälsan, och om mitt familjeliv.

Jag kommer att försöka att uppdatera så ofte som jag bara kan.


Men nu har jag inget mer att skriva om just nu så god natt och hej då



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards