Alla inlägg den 7 november 2014

Av miranda engman - 7 november 2014 15:44

hej allihoppa idag så har jag varit i skolan fast på torsdagar och fredagar så är jag på en resturang som heter culinaren

så jag har varit där idag, jag gjorde sjömansbiffar idag med potatis skivor. Det blev otroligt gott.

Kom gärna och ät lunch där, det är i folkets hus en trappa upp, det är trerätters mat varje dag ( är osäker på om det är öppet på helgen ) kostar bara 85 krinklusive dricka och kaffe är det efter maten. Iallafall idag så hade några elever gjort smörgåstårta ( två stycken ) och lärarna sa att vi skulle lotta ut dom i slutet av dagen och tro det eller ej men jag van en av dom. Jag kommer att skriva typ imorrgon ifall den var god eller inte fast jag tror att den är god för att det finns inte nån äcklig mat på culinaren.


Fråga gärna saker i kommentaren så svarar jag så gott jag kan.


idag ska jag ut till stallet och rida jag vet inte vilken häst jag ska rida än men jag berättar efter ridningen hur det gick och vad jag gjorde på ridningen.


men nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag skriver sen ikväll igen ha de så bra så länge  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards